5/3/13

καιρός φέρνει τα γράμματα, καιρός τα παραπούλια

I' m so busy λένε οι κρυόκωλοι αγγλοσάξωνες και τα αμερικανάκια (οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, αλλά και αυτοί που αρέσκονται να μοιάζουν). Εγώ επιμένοντας να ελληνοφονώ την αγγλική-βγάζοντας έτσι και λεκτικά κελεπούρια- λέω: είμαι μπούζι ...
Και αυτός είναι ένας λόγος, που δεν περνώ ούτε για καφέ από το blog. Και αφού δε σταματώ εγώ για καφέ στο μαγαζί μου, τι να πουν και τα φιλαράκια; 
Μπούζι όμως είμαι κυριολεκτικά ρε παιδιά. Μπούζι είμαστε όλοι περιμένοντας τις αναθυμιάσεις να μας πνίξουν.
Άντε να μπει η άνοιξη να ξεκαπνιστούμε λίγο ...

2 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Που είσαι Θανάάάάάση!!!!!
Μπίζι - μπούζι αλάργα και τον φάγαμε πριν μας εφάει ετούτος.
Ζόρι πολύ ρε φίλε, μα θα βρούμε τρόπο να πορευτούμε. Χάρηκαπου έδωσες το παρών, έστω και...μπούζι.

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Θα τον φάμε τον πούστη Βαγγέλη