18/11/10

σα συμβουλή ...

...προς τυχερούς διασωθέντες (μέχρι στιγμής)

  • Αγάπη μου, δεν νομίζεις ότι μετά από δέκα χρόνια σχέσης είναι καιρός να παντρευτούμε; - Και ποιος θα μας πάρει;
  • Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα.Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα: - Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα, θα μ' έσωνες; - Αν σου πω 'ναι', θα πέσεις;
  • Δύο φίλοι: - Μετά από 20 χρόνια γάμου είμαι ακόμα ερωτευμένος με την ίδια κοπέλα. - Καταπληκτικό! - Ελπίζω μόνο να μην το μάθει η γυναίκα μου...
  • - Πώς τρομάζεις έναν άντρα; - Κρύβεσαι πίσω του και του πετάς ρύζι...
  • Δεν έχω μιλήσει στην γυναίκα μου τους τελευταίους 18 μήνες. ...Δεν θέλω να την διακόψω.
  • Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος. Με ρώτησε 'Τι έχει η τηλεόραση'; Και εγώ απάντησα 'Σκόνη'
  • Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε. Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε. Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα. Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά.
  • - Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία; - Να έχετε δύο πεθερές.
  • Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου: - Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους. - Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες.
  • Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα 'Ζητείται σύζυγος'. Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα. Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα. - 'Μπορείς να πάρεις τη δική μου'.
  • Συζήτηση μεταξύ δύο ανδρών: - 'Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος' λέει ο πρώτος με υπερηφάνεια - 'Πραγματικά είσαι πολύ τυχερός. Η δικιά μου δυστυχώς ακόμα ζει' του απαντά ο άλλος
  • Οι περισσότεροι άντρες προσδιορίζουν τον γάμο ως έναν ακριβό τρόπο για να έχουν πλυμένα και καθαρά ρούχα τζάμπα.
  • Απλά σκέψου ότι αν δεν υπήρχε ο γάμος, οι άντρες θα περνούσαν τη ζωή τους θεωρώντας ότι ποτέ δεν κάνουν λάθη.
  • Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου.
  • Κάποιος άντρας δήλωσε 'Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά'.
  • Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου: - Μπαμπά, πόσο κοστίζει για να παντρευτεί κάποιος; - Δεν ξέρω παιδί μου. Εγώ ακόμα πληρώνω..
  • Πηγαίνω τη γυναίκα μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο για να γυρίσει..
  • Ρώτησα την γυναίκα μου 'Πού θέλεις να πάμε για την επέτειο μας;' 'Κάπου που δεν έχω πάει καιρό' Έτσι της πρότεινα την κουζίνα!
  • Πάντα κρατιόμαστε χέρι - χέρι. Αν την αφήσω, ψωνίζει.
Λίγο καλό χιούμορ για να μη μας πάρει από κάτω

2 σχόλια:

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα
Είσαι Θεός
Υποκλίνομαι!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Μόνο Θεός; ΗΜΙΘΕΟΣ!!! ;P