15/12/09

Έφτασαν γ@μώτο

Αυτό μου έλειπε δηλαδή (συν τοις άλλοις ή και της άλλης)Q να περιμένω με ανυπομονησία τα χριστούγεννα !!! (Κορόϊδο) 11 μέρες για τα χριστούγεννα , μου θύμισε χθες η διαφήμιση των jumbo. Όσο κι αν φωνάζεις ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ , τα … «σκασμένα» κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Και μετά τη διαφήμιση τσουπ ο Γιωργάκης με τα νέα οικονομικά μέτρα … Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή (και τι ρέμα φουλαρισμένο από τη συνεχή βροχή). Η μόνη λύση λοιπόν είναι ο (κωλόγερος) ο … Αη Βασίλης που –εφόσον ήμουν και καλό παιδί(!)- να μου φέρει το δώρο της παρακάτω φωτό:

ΥΓ.: Βάλε και μερικές μελάνες

2 σχόλια:

D.Angel είπε...

Ευχομαι από καρδιάς να στο φέρει το δώρο που ζητάς!Φιλιά πολλά

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Μακάρι!! και για νά΄μαστε στο κλίμα των ημερών (τα περί διαφθοράς):εφόσον μου το φέρει θά'χεις και συ το κάτιτις σου (καναδυο εκτυπώσεις) για τη ...θετική σου μεσολάβηση ...