22/9/09

Debate στα μούτρα σας (ΙΙ)

Βλέποντας (όχι όλο, γιατί …βαρέθηκα) το χθεσινό debate, αυτό που μου πέρασε σα ..βλήμα απ’το μυαλό, ήταν το σχόλιο από την προηγούμενη αναμέτρηση: DEBATE στα μούτρα τους!!! Τώρα, η άποψη μου για τους συμμετέχοντες:
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: Μας είχε συνηθίσει να είναι πιο άνετος. Ή του τη σπάνε οι δημοσκοπήσεις ή κάτι έφαγε στο δρόμο προς το ραδιομέγαρο και του έκατσε βαρύ.
Γ.Α.Π.: Με εξέπληξε η …ευφράδειά του – ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ- άσχετα αν δεν είπε τίποτα ουσιαστικό, εκτός βέβαια από την αναφορά του για την ανάπτυξη των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε βάρος του λιγνίτη!!! Πιθανόν να μη κατάλαβε τι είπε, αλλιώς είναι μια πολύ ευχάριστη εξέλιξη.
ΑΛΕΚΑ: Όπως την είπαν και οι (μετα)σχολιαστές …ΟΡΘΟΔΟΞΗ. Με εξόργισαν οι βλακείες λόγω άγνοιας προφανώς, που ξεφούρνισε για το λιγνίτη και που εκπροσωπώντας –με το έτσι θέλω- τους κατοίκους του λεκανοπεδίου Πτολεμαίδας, ενημέρωσε το πανελλήνιο ότι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΛΙΓΝΙΤΗ … Ε! όχι συντρόφισσα ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ, είτε η εκμετάλλευσή του είναι λαϊκής βάσης, είτε όχι.
ΤΣΙΠΡΑΣ: Καλός, Πολύ καλός με ουσιαστικό λόγο! Προσωπικά το περίμενα, αλλά αυτό το πουκάμισο βρε παιδί μου …
ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: ..χωρίς λόγια…
ΧΡΥΣΟΓΕΛΟΣ: Πολύ καλός. Άνετος, παρότι ήταν η ..παρθενιά του το φετινό. Εγώ πάντως στη θέση του (…τα νεύρα μου) θα πετούσα το βάζο με το νερό του ασωπού στον δημοσιοκάφρο, που θα μου τά’πριζε με τον Τρεμόπουλο. Αυτάααα

2 σχόλια:

D.Angel είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα!
Δεν έχω τι να σχολιάσω!
εγώ έβλεπα ice age 3 εκείνη την ώρα!Μιλάμε γέλασα πολύ!δεν πιστεύω να χασα τιποτα εεε;;;
Αντε φιλιά

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Μπα! τί να χάσεις ... το "κρύο" ήταν πολύ περισσότερο από το ice age... καλημέρα