22/6/09

Με γέλιο και ...μεγάλες δόσεις αλήθειας (;)

-Η πραγματικότητα είναι μία ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλλειψη οινοπνεύματος.
-Η στειρότητα τελικά είναι κληρονομική.
-Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία αλλά τι με νοιάζει εμένα!!!-Η ωριμότητα είναι το τέλος της νεότητας.
-Θέλω να γίνω αυτός που ήμουνα όταν ήθελα να γίνω αυτός που είμαι τώρα.
-Καλύτερα μια ώρας σκλαβιά και φυλακή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή
-Καλύτερα νωρίτερα, παρά μια ώρα αρχύτερα.
-Kαμιά γυναίκα δεν είναι καλύτερη από δύο.
-Κουμουνιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο.
-Μάθε από τα λάθη των άλλων γιατί η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τα κάνεις όλα μόνος σου.
-Μη χαμογελάτε, φαίνονται τα απαίσια δόντια σας...
-Mην πατάτε το χόρτο. Kαπνίστε το !
-Μην περιμένεις άλλο. Ανέβαλλέ το τώρα
-Μην πέρνετε ναρκωτικά δεν φτάνουν για όλους.
-Μην προσπαθείς να μάθεις ένα γουρούνι να τραγουδάει. Χάνεις τον καιρό σου και ενοχλείς το γουρούνι.
-Μην ροχαλίζεις μεσ' την τάξη. Σκέψου λίγο και τον διπλανό σου που προσπαθεί να κοιμηθεί.
-Μην τα περιμένετε όλα από την αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας.
-Mικρός μου έλεγε η μάνα μου: Φάε το φαΐ σου να μεγαλώσεις να πας και σχολείο. Και εγώ ο μαλάκας το έτρωγα.
-Ο θάνατος είναι κληρονομικός!
-Ο καρκίνος κόβει το τσιγάρο...
-Ο κόσμος καταστρέφεται απ ΄την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα...
-Ο πόνος κάποτε τελειώνει η ζωή συνεχίζεται.
-Ο χάρτης λέει ότι η Αθήνα απέχει από τη Θεσσαλονίκη 13.57 εκατοστά. Εγώ ανακάλυψα ότι απέχει περισσότερο, πολύ περισσότερο.
-Ο Χριστός σ αγαπά. Πράγμα που δείχνει πως έχει χιούμορ.
-Οι άνθρωποι που νομίζουν ότι έχουν πάντα δίκιο, συχνά εκνευρίζουν εμάς που πράγματι έχουμε.
-Οι γυναίκες είναι θησαυρός. Γι' αυτό πρέπει να τις θάβουμε!
-Οι δρόμοι απόψε οδηγούν στην κόλαση. Την αγαπάω την κόλαση, πάντα αγαπούσα τα απαγορευμένα. Αύριο θα ενώσουμε κόλαση και παράδεισο, θα κάνουμε χοντρά γέλια.
-Oι εργένηδες ξέρουν περισσότερα για τις γυναίκες από τους παντρεμένους. Aν δεν ήξεραν θα ήταν κι αυτοί παντρεμένοι.
Το ξεπατίκωσα από το busy bee

1 σχόλιο:

ekptwtos είπε...

-Οι δρόμοι απόψε οδηγούν στην κόλαση. Την αγαπάω την κόλαση, πάντα αγαπούσα τα απαγορευμένα. Αύριο θα ενώσουμε κόλαση και παράδεισο, θα κάνουμε χοντρά γέλια.